Autobuzul numărul nr. 1 îşi prelungeşte traseul până la staţia de metrou Pipera

Un aspect foarte important pentru majoritatea locuitorilor oraşului Voluntari l-a constituit din totdeauna, transportul în comun. Deşi ne aflăm la un pas de capitala ţării s-a depins de serviciul de transport RATB, până în anul 2006, în totalitate. În anul 2006 chiar şi acele mijloace de autobuz au fost retrase astfel că locuitorii oraşului Voluntari s-au trezit peste noapte fără mijloc de transport cu care să ajungă la muncă, la şcoală, la spital, etc. Deoarece era o problemă majoră, fără prea multe discuţii am propus la acel moment, consiliului local, achiziţia unor autobuze şi înfiinţarea unui serviciu local de trasport. A fost primul de acest fel din Ilfov, şi singurul pentru mulţi ani.

O singură problemă am întâmpinat însă încă din prima zi de înfiinţare, licenţele pentru traseul pe care doream să introducem autobuzele. Desigur, toţi cetăţenii doreau o linie de autobuz care să ajungă cât mai aproape de centrul oraşului Bucureşti, cât mai aproape de staţiile de metrou. Din păcate însă nu ni s-au acordat aceste licenţe şi autobuzele 153,155,167 au fost nevoite să păstreze traseul vechilor linii RATB.

De mai bine de 6 ani, autobuzele serviciului local circulă neîntrerupt iar bătrânii şi elevii au subvenţionate abonamentele. Mai bine de 8000 de persoane beneficiază în acest moment de aceste subvenţii acordate de către Consiliul Local Voluntari.

În afara celor trei linii 153,155 şi 167 am constatat de-a lungul timpul şi ca urmare a dezvoltării localităţii, necesitatea înfiinţării unei linii de transport care să facă legătura între cele două carteiere ale oraşului: Voluntariul Vechi şi Pipera, astfel a fost introdus autobuzul nr.1.

Autobuzul nr. 1 îşi începea traseul din cartierul Nicoale Bălcescu străbătea cartierul Voluntari Vechi, ajungea în cartierul Pipera şi termina cursa în oraşul Bucureşti cartier d-na Ghica.

Această rută va fi acum îmbunătăţită ca urmare a solicitărilor primite de la dumnevoastră începând din data de 15 martie 2012, şi va fi modificată pentru a face legătura cu staţia de metrou Pipera.

Prima masină va pleca la ora 05.30 din cartierul Nicolae Bălcescu, iar ultima la ora 23.00 de la staţia de metrou Pipera.

Intervalul de succedere al autobuzelor va fi de o jumătate de oră.

Sperăm ca şi în continuare să putem aduce îmbunătăţiri ale acestui serviciu pentru a vă putea veni în întâmpinarea nevoilor

4 Comentarii

  1. Aurelian Ovidius Trufasu spune:

    Stimate Dle Primar
    Multumim!
    Unii (minoritatea) dintre calatori vor fi nemultumiti ca autobuzul 1 nu mai ajunge la Dna Ghica. Majoritatea insa foloseste mijlocul de transport pentru legatura cu centrul capitalei, iar metrul este legatura ideala.
    Daca soferii reclama faptul ca nu pot „intoarce” masina la statia Pipera, imi permit sa spun ca actualmente autobuze mult mai mari fac acest lucru pentru salariatii din zona OMV si acestia vor putea renunta la autobuzele dedicate in favoarea transportului in comun regulat.
    Iar solutia tehnica de intoarcere a autobuzului poate fi adoptata prin bucla de capat al tramvaiului 16/36 care se afla la 200 m distanta pe str Dimitrie Pompeiu.
    Odata cu infiintarea si functionarea biletului unic de transport al Autoritatii Metropolitane legatura cu metroul va fi solicitata de un numar triplu de beneficiari, pe ambele sensuri de mers: atat angajatii care lucreaza in perimetrul OMV cat si de la Iride.
    Inca o data felicitari pentru perseverenta.

  2. Nicolovici Elena spune:

    O idee excelenta. FELICITARI!!!!

  3. R. Visinoiu spune:

    Buna ziua!
    Suntem parinti si stim ca ati avut ca prioritate construirea de crese si gradinite.
    Intrebarea este ce se intampla cu invatamantul primar, gimnazial si liceal intr-o localitate de aproximativ 35000 de locuitori?
    Avem 3 scoli la standardul 1960? Copiii invata in 3 schimburi.
    Avem un liceu cotat foarte prost?
    Chiar trebuie sa piarda copiii 2 ore pe zi pe drum pentru a frecventa o scoala decenta in Bucuresti? Sau sa facem credite pentru a merge la scoli particulare din Pipera?
    Care e viitorul acestor copii si al scolilor de stat din Voluntari?

    • Florentin Pandele spune:

      Stimata doamna Ramona,

      Doresc sa va fac cunoscut faptul ca preocuparile mele nu au fost limitate la invatamantul prescolar. Inca din primii ani de cand am fost ales primar m-am preocupat de modernizarea scolilor existente dar si de gasirea unor modalitati de finantare pentru construirea unor localuri noi. Primul pas facut in acest sens a fost gasirea unei surse de finantare din fonduri europene pentru scoala nr. 1. A fost demarat proiectul si a fost desemnata fosta doamna director sa se ocupe de intocmirea proiectelor si a tuturor procedurilor necesare. Din pacate dansa nu a respectat termenele si conditiile si acel priect a fost pierdut. Un alt proiect il avem realizat pentru scoala nr. 3, din cauza ca au fost epuizate fondurile suntem acum in stadiul de asteptare pentru suplimentarea pe acea axa: Axa prioritara 3 – Imbunatatirea infrastructurii sociale/DMI 3.4 Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru dormare profesionala continua.
      La nivelul liceal am facut eforturi pentru a lua din administrarea consiliului judetean cladirea liceului care fusese ignorata total in ceea ce priveste investitiile multi ani. De cand a fost preluat a fost incadrat din liceu pentru persoane cu handicap, la grup scolar, pentru a putea avea acces toate categoriile de elevi si pentru a mari numarul de specializari predate.
      Avem multe proiecte pe care dorim sa le realizam si vom face tot posibilul sa gasim resusrele finaciare pentru a oferi copiilor cele mai bune conditii in continuare.

Lasa un comentariu